Bilo je leta 2004, ko se je BMW vrinil v segment kompaktnih vozil in se moral soočiti s hudimi nasprotniki. Najopaznejša razlika med serijo 1 in ostalimi je bila v tem, da je imel BMW pogon speljan na zadnji par koles.

Fino uravnotežen kompaktnik se je na cesti obnašal kot tipičen BMW. Že takoj na začetku pa je bilo jasno, da kaj preveč prostoren tale BMW ni – tako kot tudi ostali niso. Mnogi so ga posmehljivo označevali za 2+2 s štirimi vrati, saj bi naj bila beseda prostor zadnjemu delu potniške kabine neznanka. Hja, prav elegantno vzmeten pa tudi ni bil, tega pač ni znal.

Končno pa lahko pozdravimo naslednika tega petvratnega vozila, katerega premiera bo stekla na IAA letošnjega leta. Trivratna različica sledi naslednjo leto. Kakšen slučaj, da smo se na fotografiranje pripeljali ravno z aktualnim modelom. Pa poglejmo torej, kaj se je sploh spremenilo.

Več preberite v naslednji številki AUTO BILD Slovenija, ki izide 10.7.2011.