Konec je z dolgočasnimi avtomobili z Daljnega vzhoda. Chevrolet, ameriška znamka, ki sicer z drugo nogo stoji v Koreji, želi zmajati tla najuspešnejšim v razredu majhnih vozil. Konec jeseni se bo aveo srečal z velikani svojega razreda, kot so clio, yaris in polo. Pomemben konkurent pa prihaja tudi iz domačega koncerna, in sicer opel corsa.

Pod pločevino si delita veliko delov. Aveo se prav Rüsselheimu lahko zahvali, da bo Chevrolet na trgu ponudil dizelsko različico malčka skupaj s 6-stopenjskim menjalnikom in start-stop avtomatiko.

Sicer bodo na začetku na voljo štirje bencinski motorji od 1,2-litrskega (51 kW/70 KM) do največjega 1,6 (85 kW/115 KM). Dizelska različica bo sledila kasneje (1,3-litrski, 55 kW/70 kW). Za najmočnejšega bencinskega malčka si bomo lahko omislili tudi 6-stopenjski avtomatski menjalnik – kar je prvič v tem razredu.

Športen videz ne obljublja preveč. Volan bi lahko bil nekoliko direktnejši, a je zaradi tršega podvozja aveo precej vesel med ovinki. 63-kilovatni bencinski motor v testirani različici se rad zavrti in dobro pospešuje, za mestno vožnjo bo več kot dovolj. Izven mesta pa mu bo, jasno, primanjkovalo sape.

Sorodstvo s corso je vidno tudi v notranjosti. Aveo je malo pust, saj je plastike kar precej. So pa sedeži udobni, prostora je relativno dosti, prtljažnik je 290-litrski, odlagalnih kotičkov je dovolj in že osnovni model ima CD-radio, tempomat in precej varnostne opreme. Sicer pa se bodo cene pri nas začele pri 9.740 evrih.

TEHNIČNI PODATKI

4-valjnik, spredaj prečno * 4 ventili na valj * delovna prostornina 1229 cm3 * moč 63 kW (86 KM) pri 5.600 vrt./min * navor 115 Nm pri 4.000 vrt./min * pogon na prednja kolesa * 5-stopenjski menjalnik * D/Š/V 4.039/1.735/1.517 mm * 0–100 km/h 13,4 s * končna hitrost 171 km/h * poraba (komb.) 5,5 l super/100 km * CO2 129 g/km

Cena: pribl. 12.500,00 EUR