Avto-moto

Zafira se je prerasla

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
2. 6. 2011, 14.58
Posodobljeno: 2. 6. 2011, 14.59
Deli članek:

Večja, še bolj prestižna, še bolj vpadljiva: opel zafira želi biti družinski avtomobil in luksuzni fotelj.

Ideja, s katero je Opel leta 1999 presenetil svet avtomobilizma, je obrodila sadove: sedem sedežev, prilagodljiva notranjost, veliko prostora. In vse to na 4,32 metra dolžine – rodil se je moderen nemški kompaktni enoprostornik.

Konkurenca je pomembnost te odločitve hitro doumela, Opla so napadli z vseh smeri. Že z modelom Zafira B se je Opel moral dobro pretegniti, da je lahko ostal konkurenčen .

Zafira je zrasla na skoraj 4,5 metra. Trend pa je šel naprej, tretja generacija je dolga namreč že 4,66 metra. Je lahko s temi merami še govora o kompaktnem enoprostorniku? Dejstvo je, da presega običajne mere segmenta in s tem cilja tako na rastoče družine kot na večje nasprotnike, kot so VW sharan in ford galaxy oz. S-max.

Več si preberite v naslednji številki AUTO BILD Slovenija, ki izide 10.6.2011.