Ime RSR Motorsport se je  pojavilo  na  slovenskem tržišču v letu 1997, ko smo se začeli ukvarjati s predelavami (t. i. čip tuningom) avtomobilov  znamke  Volkswagen, Audi, Seat in Škoda. Že pred tem  je  imel  Ogrinc  Matjaž, prvi človek razvoja v našem podjetju, bogate večletne izkušnje  na  področju servisiranja in diagnostike na zgoraj omenjenih   avtomobilskih znamkah. Z  leti  smo  veliko  vlagali v tehnologijo in razvoj, zato je naša oprema lahko vzgled vsem »predelovalcem«, ki se pojavljajo na slovenskem tržišču.  Tudi  danes  je  naša prednostna  naloga  slediti najnovejšim  tehnikam  in metodam predelave vozil. Na slovenskem tržišču se predstavljamo kot podjetje z lastno blagovno znamko in lastnim razvojem. Pri razvoju uporabljamo valje za merjenje moči z zavoro MAHA LPS 3000 in najmodernejšo datalogging diagnostiko. V decembru 2006 je začel tudi  uradno  obratovati  naš razvoji center v Jurjevici pri Ribnici. V  njem  je  na  voljo  vsa oprema, ki je potrebna tudi za najzahtevnejše predelave vozil, tako za cestno uporabo kot tudi motoršport.

Kaj je chip tuning?

Preprosto povedano: »Chiptuning  je  optimizacija  krmilnega  programa  motornega  računalnika.  V  njem se  povečata  količina  vbrizganega  goriva  in  pritisk polnjenja  turbine.  Tako  se občutno izboljšajo pospeški vozila, končna hitrost pa se ne  spremeni  bistveno,  ker zaradi  zaščite  motorja  ne spreminjamo blokade vrtljajev. Zmanjša se tudi poraba goriva pri nespremenjenem načinu vožnje. Motor postane živahnejši in močnejši.«Pri vozilih s turbomotorjem lahko povečamo moč in navor za 20-40 %.

Kako poteka predelava?

Predelava se deli na 2 dela: razvoj  tuninga  in  vgradnja tuninga v vozilo. Pri razvoju se na merilnih valjih  opravijo  razne  meritve in testi, da se doseže pričakovani prirastek moči. Poseben  poudarek  je  na meritvah povečanih termičnih in mehanskih obremenitev turbine, ki je poškodbam najbolj izpostavljena. Pri tem delu uporabljamo merilno napravo, ki je plod našega znanja. Tak razvoj praviloma traja več dni in se ne opravlja za vsako vozilo, temveč ko pride na tržišče nov model. Vgradnja v vozilo je precej preprosta. Najprej naredimo na vozilu test sistema z diagnostičnim testerjem. Serijski  program  se  praviloma   prek   priključka OBD  prebere  in  obdela  s podatki,  pridobljenimi  v času razvoja. Spremenjeni program se ponovno naloži v  krmilnik.  Zato  ni  treba vsakega  nadaljnjega  vozila optimirati na valjih, saj podatki,  pridobljeni  med razvojem  prvega  vozila, zadostujejo pri nadaljnjem delu. Razlike v pridobljeni moči med prvim vozilom in vašim malenkostne in odvisne od stanja mehanskih sklopov vozila. Izjema  so  bencinski  turbomotor, kjer se praviloma vsako  vozilo  individualno optimira na merilnih valjih, kar je že všteto v ceno predelave.

Zakaj bi izbrali ravno nas?

◊ Ker prodajamo lastne proizvode  in  storitve  ter  vam ob  morebitnih  težavah  z vozilom  (napačno  delovanje  senzorjev,  turbine  …) lahko omogočimo takojšnjo diagnostiko, odkritje in popravilo  morebitnih  napak na  vozilu,  za  svoje  delo  pa dajemo tudi garancijo.

◊  Ker  pri  svojem  delu  posvečamo največjo pozornost prav  zaščiti  motorja  pred poškodbami  in  čezmerno obrabo.

◊ Ker uporabljamo inovativne metode in tudi razvojno opremo, ki je plod večletnih izkušenj.

◊  Ker  smo  podjetje,  ki  je na slovenskem tržišču že od leta  1997,  ves  ta  čas  pa  se ukvarjamo  izključno  s  čip tuningom,  in  ker  navadno vedno  prvi  osvojimo  nove metode in tehnologije dela.

Kaj vam še  lahko ponudimo?

Poleg optimizacije moči vozil  vam  v  svojem  podjetju nudimo tudi ostalo dodatno opremo  priznanih  blagovnih znamk, kot so: vzmeti in podvozja KW in Weitec, zavorni  diski  in  ploščice EBC Brakes, fleksibilne jeklene zavorne cevi Fischer Hydraulik,  športni  zračni filtri  K&N  in  BMC.  Iz  dirkalnega programa boste pri nas našli priznane motorne elektronike MOTEC ter vodne hladilne sisteme Snow Performance.  Vse  našteto vam  tudi  strokovno  vgradimo.

Ukvarjamo se tudi z diagnostko zahtevnejših napak na  vozilih  VW,  Audi,  Seat, Škoda in Porsche ter odpravljamo  nekatere  tovarniške napake  na  motornih  elektronikah.