V prvem četrtletju leta 2011 je Chevrolet v Evropi skupno prodal 112.285 avtomobilov in dosegel 2,2-odstotni tržni delež. Prodaja vozil znamke Chevrolet je bila v primerjavi z istim obdobjem lani višja za 7 odstotkov oziroma se je povečala za 6.908 avtomobilov (1. četrtletje 2010: 105.377; 2,2 odstotka). V prvem četrtletju je Chevrolet povečal tržne deleže na devetih evropskih trgih. Marca je bilo v Evropi prodanih 49.717 avtomobilov znamke Chevrolet, kar je za 16 odstotkov več kot marca 2010, ko je bilo prodanih 42.849 vozil.
Avto-moto
Dobri prodajni rezultati Chevroleta
Robert Kolman / Auto Bild Slovenija
11. 4. 2011, 08.38
Posodobljeno: 11. 4. 2011, 08.41
Chevrolet je povečaj svoj tržni delež na 2.2%