Avto-moto

Višji standard

Dejan Levec / Auto Bild Slovenija
6. 3. 2011, 14.41
Posodobljeno: 6. 3. 2011, 14.43
Deli članek:

Francozi so po številnih predprodajnih promocijskih akcijah ob zaključku tega delovnega tedna na slovenske ceste tudi uradno pospremili novega člana družine z oznako 508.

Peugeot s 508 potrjuje svojo navzočnost in ambicije na enem izmed tradicionalnih področij znamke, v segmentu potovalnih avtomobilov. Tako kot vsak do zdaj je tudi 508 na svoj način posebnež. Francozi pravijo, da je moderen in v prihodnost usmerjen avtomobil, ki je osredotočen na pričakovanja temeljito spremenjenih sodobnih kupcev. Slednji so postali zahtevni, dinamični in odgovorni. Na voljo je v dveh karoserijskih izvedbah, v limuzinski, ki meri 4,79 metra in SW, ki je dolg 4,81 metra.
Prostornost in udobje sta pri 508 na prvem mestu. Prijetno počutje v podaljšani izvedbi SW poudarja velikanska panoramska streha z 1,62 m2 veliko zastekljeno površino, ki prinaša zajetno dozo svetlobe v potniško kabino, obenem pa je dovolj prostora za pet potnikov in njihovo prtljago v zadnjem delu vozila. Prtljažni prostor je praktičen in uporaben, saj nudi v limuzini 545 litrov, v SW pa 660 litrov . Z enostavnim preklopom naslona zadnje klopi se prostor z ravnim dnom poveča v limuzini do 1581 litrov, v SW pa do 1865 litrov.
Motorna paleta na slovenskem trgu vsebuje štiri dizelske in dva bencinska motorja z razponom moči od 82 kW do 150 kW. Bencinsko paleto sestavljajo osnovni 1,6-litrski VTi z 88 kW in prav tako 1,6-litrski THP motor s 115 kW moči, medtem ko je dizelska ponudba obogatena z 1,6-litrskim HDi motorjem z 82 kW (e-Hdi), dvolitrskim motorjem s 103 kW in 120 kW, vrh ponudbe pa predstavlja 2,2-litrski Hdi s 150 kW moči.
Kupci bodo pri nas izbirali med štirimi paketi opreme, Acces, Active, Allure in GT. Že osnovni paket ima precej pester nabor serijske opreme, 508 v takšni verziji bo na voljo 20.500 evrov, medtem ko je podaljšana različica za 800 evrov dražja. V letošnjem letu nameravajo prodati okrog 400 primerkov, obenem pa ne pozabljajo poudarjati, da Peugeot 508 vsebuje tudi nekaj slovenskega znanja, ki so ga prispevali pri idrijski Hidrii.