Navdušene nad vadbo!

Naše finalistke so se z vadbo že srečale in so bile nad njo navdušene. Manuela bo vadila v Mariboru, Marija v Velenju, Jasna v Kranju, Urša in Tamara pa bosta na vadbo hodili v Ljubljano pod okriljem Damjana Frasa.

Kaj sploh je XBody?

Kljub temu, da je EMS tehnologija v Evropi priljubljena že kakšno desetletje, na svoji priljubljenosti in prepoznavnosti le še pridobiva, napovedi so, da bo to hit v fitnes in lepotni industriji. V Sloveniji se z njo šele dobro spoznavamo, XBody vadbo pa je v Sloveniji zaenkrat ekskluzivno pod okriljem nekdanjega smučarskega skakalca Damjan Frasa. 

_F8A0558-62
Max Verderber
Damjan Fras je bil prvi, ki je v Slovenijo pripeljal čudežno vadbo XBody

EMS je kratica za Elektro Mišično Stimulacijo. Gre za napravo, katere korenine segajo v povsem zdravstveno področje, kjer so napravo uporabljali pri rehabilitaciji in pacientih, za katere je bilo za preživetje, vključitev v normalno življenje bistveno hitro pridobivanje na mišični moči in vzdržljivosti. Mišična vzdržljivost, mišična moč, mišična odzivnost in definicija. Tehnologija elektro mišične stimulacije posnema povsem naravno aktivacijo in prenos informacije v centralni živčni sistem preko električnega impulza, ki mišici sporoči, da se krči. Tako v 20-minutah treninga z osebnim trenerjem preko vnaprej pripravljenega programa (oblikovanega na podlagi vaših ciljev) dosežete do 150-krat več mišičnih kontrakcij kot pri običajnem treningu.

Rezultati raziskav namreč kažejo, da se zgolj en trening lahko primerja s štirimi urami klasičnega treninga v telovadnici ali fitnesu.


Prvi rezultati so vidni po desetih obiskih, večina pa jih opazi že po štirih treningih (predvsem v napetosti kože, izgubi centimetrov na stegnih in zadnjici ter lepšem tonusu na nogah).

_F8A0541-58
Max Verderber
/

XBody vadbo priporočamo vsem, ki v pomanjkanju časa želijo hitre rezultate, saj je prihranek na času v primerjavi s klasičnimi treningi na primer v fitnesu, ogromen. Učinek treninga na mišice je do 30krat večji od klasične vadbe, telo pa kuri kaloriji še 48 ur po vadbi (500 kcal – v roku do 6 ur po treningu, 1200 kcal – v roku do 24 ur po treningu, do 4000 kcal – v roku do 48 ur po treningu).