nova zemlja Svet24.si

Tedenski horoskop: Zdi se, da je svet okoli nas na...

najden-predmet Svet24.si

Ste izgubili skiro ali motoristični kovček?

bali Necenzurirano

Poslanski turizem: za tri dni v resort na ...

ana-petrič Reporter.si

Slovenka leta odpuščena: vrata ji je pokazala ...

luka doncic oklahoma dallas pm Ekipa24.si

Noro! Dončić in Dallas sta po tem izjemnem ...

Gorski zdravnik Revija Stop

»Dr. Gruberja so Slovenci vzeli za svojega«

doncic Ekipa24.si

Nastavite budilke: jasno je, kdaj bo Dallas igral ...

ou
ou
0 08.03.2018 13:17:15

Media24 medijski pokrovitelj NK Bravo

Marko Vavpotič
Slovenski pregovor pravi: ''Dober glas seže v deveto vas''. Da bi se dober glas o pozitivni zgodbi NK Bravo razširil po celi Sloveniji, sta klub in medijska hiša Media24 podpisala pogodbo o medsebojnem sodelovanju. Medijska hiša z več kot 30 blagovnimi znamkami radijev, časopisov, revij in spletnih platform je postala medijski sponzor kluba. Direktorica Bravo 1 in predstavnik Media24 Nejc Odlazek sta bila ob podpisu pogodbe vesela, da sta obe strani prepoznali sinergijske učinke sodelovanja.

Ob podpisu pogodbe je direktorica Bravo 1 d.o.o. Lidija Čop povedala: "Veseli nas, da je medijska hiša Media24 prepoznala Nogometni klub Bravo, njegovo filozofijo in delovanje kot dobro zgodbo, ki jo je vredno tudi medijsko podpreti. Tako smo pred kratkim sklenili sodelovanje med NK Bravo in Media24, ki je s tem postal naš medijski pokrovitelj," in dodala: "Če je nekoč ali še danes velja tisti znani rek: 'Dober glas seže v deveto vas', prav gotovo za NK Bravo velja, da dobra zgodba Bravo preko medijskega pokrovitelja seže tudi izven mest do vasi, družin in posameznikov, ki bodo lahko preko različnih medijev, ki jih naš medijski pokrovitelj združuje pod svojim okriljem, o zgodbi Bravo brali, poslušali ali zgolj opazovali. Ob tem bodo bralci, poslušalci in gledalci spoznavali Bravovo družino, bili povabljeni na naše prireditve in aktivnosti ter bili informirani o pozitivnih in spodbudnih utrinkih, zgodbah posameznikov in njihovih uspehov, predvsem pa vrednot, ki jih podpiramo, razvijamo, združujemo in usmerjamo v uspešno zgodbo sistema Bravo."

Nejc Odlazek, predstavnik Media24, je dejal: "Izhodišče naše medijske hiše je, da izbiramo dobre zgodbe, ki jih ljudje radi berejo in poslušajo. Zgodba o NK Bravo je zagotovo ena najbolj pozitivnih v slovenskem športnem prostoru, poleg tega je njihova celotna filozofija delovanja pozitivno in združevalno naravnana, zato smo z veseljem pristopili k sodelovanju. Prepričani smo, da bomo skupaj napisali veliko uspešnih in za okolje vzpodbudnih zgodb in se ob tej priložnosti zahvaljujemo za izkazan interes, sodelovanje pa bomo zagotovo iz meseca v mesec le še nadgrajevali."

Značke: bravo, media24

Članki iz rubrike