V resnici zunaj ne obstaja, saj smo vsi »namočeni« v matrico, v morje informacij in energij, le naša omejena zaznava nam ne omogoča videti tega.
Včasih so to počeli šamani in magi, danes pa reklame, predstave, sodobna tehnologija in umetna inteligenca ustvarjajo doživljanje sveta. Če želimo spremeniti doživljanje holografske projekcije in s tem tudi doživljanje in zaznavo sveta, je treba spremeniti zaznavo. Če dojemamo svet s petimi čutili, mora tisti, ki spreminja našo percepcijo, vplivati na nas tako, da nam prek petih čutil prenese druge informacije, tiste, s katerimi bo dosegel cilj. Najprej mora tako kot v virtualnih računalniških igricah odklopiti naša čutila. To je mogoče tako, da damo vsem ali vsaj nekaterim čutilom močnejši dražljaj. Na podlagi tega delujejo šamani, magi, iluzionisti, mediji, virtualne reklame in nasploh vsi, ki jim je v interesu spremeniti našo realnost.

IZKUŠNJE ZAVESTI
Osnovno je, da mag, šaman, režiser, programer reklam, mediji naenkrat zavzamejo prostor vseh čutil. V virtualnih računalniških igricah imamo na primer slušalke, očala, daljinski upravljalnik, s čimer je ves naš prostor percepcije zavzet, odklopljeni smo iz zunanjega sveta in doživljamo svet povsem drugače. Tudi ta virtualni svet je resničen. Znanost ugotavlja, da igralec virtualnih iger mentalno, čustveno in fiziološko po odzivu deluje enako kot v realnem svetu. Vse to pa je izkušnja zavesti, ki doživlja svet skozi različne izkušnje. Enako deluje predstava, šamanski obred, magijski proces, film, reklama. Starši otrok, ki so veliko na virtualnih računalniških igricah, povedo, da je za otroke izven igric normalni svet nezanimiv in dolgočasen, ker ni pravih dražljajev.
Tako je lahko tudi reklamno sporočilo magija ali črna magija, če zavaja potrošnike. In skoraj vsako reklamno sporočilo je narejeno z namenom poseganja v spreminjanje navad in razmišljanje kupca. V nekaterih primerih gre za zavestno zavajanje, na primer reklamiranje izdelka na način, ki sporoča kupcu, da je ta izdelek v nasprotju z drugimi podobnimi edini dober. Zraven postrežejo s floskulo: »V primeru nejasnosti se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.« Ker ima znanost primat v našem svetu in se njej skoraj vse verjame, lahko vedno povedo, da je nekaj znanstveno dokazano. Koga briga, tudi če ni.
Znano je, da če neko laž dovolj ponavljamo, postane resnica. To potem drugi širijo naprej kot dejstvo, saj je znanstveno dokazano. Videl sem, da to uporabljajo po vsem svetu. Seveda so merila pri oglaševanju dvojna. Če farmacija oglašuje zdravilo, je to v redu, čeprav s tem zavaja kupce. Če mi, ki delamo na področju naravnih načinov zdravljenja, oglašujemo učinek terapije ali naravnih zdravil, pa je to zavajanje.

NEZAVESTNO ZAZNAVANJE
Sporno je tudi sporočilo, podano na subliminalni ravni, ki ga zavestno ne zaznamo, vstopi pa v podzavest. To spada že na področje tehnološkega vpliva na ljudi. Sporočilo, tudi če se potencialni kupec tega ne zaveda, prodre v podzavest in nehote vpliva na njegovo odločitev ob nakupu. V nekaterih primerih ima takšna reklama za cilj pri kupcu spodbuditi željo po nakupu, čeprav tega sploh ne potrebuje. Kupi in šele doma ugotovi, da nima s tem, kar je kupil, kaj početi. To spoznanje s pridom uporabljajo tisti, ki delajo reklame.

NAČRTNO STOPNJEVANJE
Širše gledano je magija reklame tudi reklamiranje države, političnega sistema, paradigme in vsega na področju delovanja družbe. Zagotovo to uporabljajo tudi v času predvolilnega boja. Takšna magija se uporablja, odkar poznamo človeštvo. Največkrat se je to izvajalo subtilno, tako da ljudje sploh niso zaznali, da so sprejeli reklamo, tisto, kar so želeli njeni ustvarjalci. Praviloma so se zaradi tega, ker ljudje težko sprejemamo velike spremembe, te načrtno dogajale postopno. Kot je primer postopnega majhnega spreminjanja cen izdelkov. Nekaj centov na teden ne pomeni nič samo po sebi. Če to počneš sistemsko, načrtno periodično vsake toliko časa, pa se nabere. Podobno je s kratenjem pravic in svobode. Malo po malo, da se ljudje tega ne zavedajo, ko pa se, je že prepozno. Temu po domače rečemo »kuhanje žabe«.
Ali pa to naredijo z večjo spremembo v času kriz, vojn, izrednega stanja. V tem času imamo primer, ko nam ob opravičilu o izrednih koronskih ukrepih za zaščito prebivalcev naglo odvzemajo svobodo izbire, delovanja po svoje. Na vrsti so »mokre sanje« vladajoče strukture, da udejanjijo vse, kar v normalnem času ne bi bilo možno, saj so ljudje praviloma zelo občutljivi za kratenje že pridobljenih pravic.
Takšnih primerov je še veliko. Na primer ukrepi, ki jih države uvajajo v imenu zaščite pred terorizmom. Princip, po katerem delujejo vlade po vsem svetu, se imenuje doktrina šoka. Najprej pranje možganov in hipnotiziranje ljudi, ki jih strašijo s pandemijami oziroma natančneje – s plandemijami, ki so največkrat načrtovane. Potem krizo napihnejo, doživimo šok, tega rešujejo z ukrepi, ki obvezno vsebujejo omejitve gibanja, delovanja, in povečano kontrolo. Ko se na to navadimo in se sprostimo, ker malo popustijo, se vaja ponovi. Sistem deluje po principu dveh korakov naprej, enega nazaj. Vedno pa nekaj ukrepov ostane.

ZBOGOM, SVOBODA


Zdaj se ponujajo možnosti vgradnje čipov v telo, kar je že mogoče kupiti za malo denarja v Nemčiji. Na voljo imamo čip za avtomatsko odpiranje vrat, za plačevanje v trgovinah, za medicinsko spremljanje in obveščanje, če naši parametri zdravja odstopajo od dogovorjenih. Te informacije gredo prek čipa v oblak, ki je samo velik strežnik, ki ga krmili umetna inteligenca. Komaj smo se začeli navajati, da imamo svobodo izbire in odločanja, pa nam že ponujajo možnost, da se namesto nas odloča umetna inteligenca, umetni bog. Zbogom, svoboda. Seveda svoboda izbire in odločanja pomeni, da prevzamemo tudi odgovornost za odločitev. Odločitev pomeni, da smo pripravljeni sprejeti cel paket, vse, kar gre skupaj z odločitvijo. Če se malo pošalim, odločitev za ženo pomeni, da v paketu dobimo tudi njeno mamo.
Tisti, ki se niso želeli odločati in sprejemati odgovornosti do zdaj, bodo prišli na svoje, ko se bo umetni bog odločal namesto njih. Vsak bo našel nekaj zase. Še pred 20 leti smo gledali filme o Jamesu Bondu, ki je prilepil čipe na avto in spremljal ljudi. To je bila takrat znanstvena fantastika, danes je realnost. Nekje sem prebral, da je za spremljanje in kontrolo ljudi beseda fašizem preblaga.

TEMELJITI PRISTOPI
V vojaškem žargonu je največja magija reklame ravno psihološka vojna, ki vedno nastopi pred pravo vojno ali državnim udarom, kar pogosto vodi v uničenje celih narodov oziroma genocid. Vlade ali vlade v senci skupaj s centri moči za to dejavnost angažirajo najboljše strokovnjake na področju magije reklame. Tega se lotijo tako temeljito, da jim skoraj zagotovo vedno uspe doseči cilj, ki so si ga zadali. Njihov pristop je holističen – celosten. To pomeni, da zajame vse od okoliščin v družbi v celoti, politične razmere, zgodovinski trenutek, uporabijo vse ezoterično znanje, delujejo na vseh ravneh.
Razmišljam, da bi se tako lahko lotili tudi sprememb na bolje in bi bili uspešni. Znamo to narediti, samo cilj mora biti jasen in potrebna je pripravljenost v to vložiti veliko znanja, energije, sredstev in vrhunsko organizacijo.

OSEBNA IZKUŠNJA
Del svoje terapevtske prakse sem delal z narkomani. Na različnih strokovnih srečanjih so se strokovnjaki spraševali, kako bi narkomane naučili po končanem drogiranju uspešno delovati v življenju, se organizirati. Povedal sem jim, da vse te sposobnosti narkomani že imajo. Vsakodnevno zagotoviti si potrebno drogo je velik ekonomski uspeh. Načrtovanje, organizacija in vse, kar spada zraven, zahteva vrhunsko stroko. Ko prenehajo, morajo samo te svoje sposobnosti preusmeriti v drug cilj. Problem se pojavlja v tem, da ne vidijo smisla, da niso motivirani, da njihov novi cilj ne opravičuje vloženega. Dajte jim dober motiv in cilj, pa bodo uspešni, sem jim povedal.

ZNANO IZ DALJNE ZGODOVINE
Konec srednjega veka so evropske države začele svoj pohod v tretji svet. Najbolj so se pri tem angažirale takrat močne pomorske sile, kot so Nizozemska, Anglija, Portugalska, Španija. Slednja se je podala v Južno Ameriko. Doma so prepričali ljudi na vseh družbenih lestvicah, da v novem svetu živijo divjaki. Katoliška cerkev je dodala svoje. Rekli so, da je edino katoliška vera prava in da je treba te divjake s primitivnimi verovanji, ki niso božanska, ki verjamejo v neke druge bogove, prekrstiti in jim vsiliti novo vero, novo kulturo. To so imenovali boj proti hudiču, saj je po njihovem vsaka vera, ki ni njihova, hudičeva. Ko so pripravili teren, so se odpravili. V ozadju pa je bil cilj obogatiti se in prinesti bogastvo državi in Vatikanu.
Znano je, da je krščanska vera razdeljena na dva glavna dela. Na pravoslavno, ki je bolj duhovna in usmerjena v liturgijo in duhovni razvoj, ter katoliško, ki je bolj zemeljska in teži k politični in ekonomski moči. Slednja je našla zaveznika v evropskih kraljih, s katerimi so šli v skupno akcijo. Znano je tudi, kaj so naredili tem starim civilizacijam, od tega, da so jih izropali, jim prinesli bolezni, jih zasužnjili in na silo pokristjanili, ostale pa ubili.

ZNANO IZ BLIŽNJE ZGODOVINE
Če pogledamo v bližnjo preteklost, pred drugo svetovno vojno in po njej, imamo dober primer magije reklame v nacistični Nemčiji. Josef Goebbels je bil največji propagandni mag v nacistični Nemčiji. Ob predhodni dolgoletni pripravi uresničiti cilje, ki sta si jih zadala Hitler in njegova skupina, ki je nadaljevala evgeniko, so se zadeve lotili holistično, sistemsko. Angažirali so vse strokovnjake, od astrologov, magov, ezoterikov do vseh tistih, ki obvladajo zemeljsko in energijsko ter duhovno. Poslali so strokovnjake na vzhod, še posebej v Tibet, da bi proučevali ezoteriko, značilnosti po njihovem arijske rase, ki naj bi bila tista, ki je čista in naj bi v prihodnje vodila svet in mu vladala. Uporabili so filozofijo evgenike in dosežke v tem, da je treba narediti nadčloveka. To je bil tudi transhumanizem, samodestruktiven z dehumanizacijo. To so razumeli tako, da so določili, kdo je nadčlovek, in potem izločili vse, ki niso ustrezali tem standardom. Vemo, na kakšen način so to naredili.
Temu primerno so določili simbole, ki odražajo to moč. Z vzhoda so prevzeli svastiko ali kljukasti križ, ki že od nekdaj velja za najmočnejši energijski simbol. Temu primerna je tudi zastava. Simboli so pri magiji, še posebno pri magiji reklame, zelo pomembni. Vsaka blagovna znamka je tudi simbol, ki nagovarja naše nezavedno. Podobno pri komunizmu vidimo pentagram, rdečo zvezdo, ki je močan simbol. Predstavlja pet elementov oziroma načel, ki ustvarjajo ves pojavni svet. S tem so si zagotovili vpliv na ljudi na nezavedni ravni in podporo, ki so jim jo ljudje dajali, ne da bi se tega zavedali. Tega so se zavedali samo kreatorji sistema. Rdeča zvezda je še danes eden od simbolov ZDA. Če se malo pošalim, tudi piva Heineken.

(povzeto po knjigi Magija - most med znanostjo in religijo)