Mobilna verzija
06:35 22. september 2017

V mesecu dni do želene teže

ud
1 Posodobljeno: 10:03 / 09.8.2017

Zdaj ko so vrtovi polni doma pridelane zelenjave, res ni težko hujšati! Če je tudi na vaših gredicah zrasla obilica okusnih plodov, je naša zelenjavna dieta kot naročena za vas.

zelenjava

Pri tej dieti lahko popijete neomejene količine nesladkanega čaja ali kave. Kakor vam srce poželi. Foto: Profimedia

Mesec dni boste jedli zdravo in dobro ter pri tem postali lažji vsaj za šest kilogramov.

PRVI PRIMER JEDILNIKA

Zajtrk: ovseni kosmiči z mlekom in rezinami ene banane Prigrizek: jabolko ali hruška. Kosilo: omleta iz dveh jajc, pečena v ponvi brez maščobe in polnjena z rezinami gob (100 g) in 30 g nastrganega sira. Zraven velika skleda solate. Prigrizek: tri suhe marelice. Večerja: zapečena leča z gobami. Sestavine za štiri osebe: 250 g kuhane leče (iz konzerve), 200 g šampinjonov, 400 g paradižnikov v koščkih, 2 jajci, 30 g parmezana, 1 žlička karija v prahu in peteršilj. Priprava: Gobe narežemo na rezine, jajci razžvrkljamo, peteršilj sesekljamo. Vse sestavine, razen peteršilja, damo v skledo in dobro premešamo. Zvrnemo v rahlo namaščen pekač in pečemo od 30 do 35 minut na 200 stopinjah. Potresemo s peteršiljem. Jed pojemo s 150 g pečenega krompirja in solato.

DRUGI PRIMER JEDILNIKA

Zajtrk: 100 g narezane melone in prav toliko jagod z lončkom lahkega jogurta. Prigrizek: trije češnjevi paradižniki in rezina krispija. Kosilo: dve rezini polnozrnatega opečenca s 115 g prebranca Prigrizek: 13 g koruznih kosmičev z mlekom. Večerja: gobji stroganov. Sestavine za 4 osebe: 25 g suhih gob 1 žlička zelenjavne jušne osnove, 1 velika čebula in 1 strok česna. Priprava: Čebulo sesekljamo, gobe narežemo na rezine, česen pretisnemo. Suhe gobe in jušno osnovo v posodi zalijemo z vrelo vodo in namakamo. Segrejemo teflonsko ponev ter na njej popražimo čebulo in česen. Dodamo namočene in gobe, vinjak in mešamo, da tekočina povre. Vmešamo sir in gorčico in po potrebi med mešanjem zalijemo z vodo. Jed pojemo s 55 g riža basmati in lončkom lahkega jogurta.

Značke: dieta , prehrana

Vaš prispevek