Mobilna verzija
05:58 19. november 2017

Kdaj izdelka ni mogoče vrniti?

P.R.
0 Posodobljeno: 09:52 / 09.8.2017

Če ste želeni izdelek kupili prek spleta in vam ga je trgovec dostavil na dom, lahko, če z naročenim niste zadovoljni, izdelek tudi vrnete.

uvodna

Trgovci vam bodo kupnino v roku 15 dni vrnili na račun. Foto: Thinkstock

A ne za vsako ceno! Tudi vi morate spoštovati 'pravila igre'. Blago lahko vrnete 15 dni po prejemu na sedež trgovca ali trgovca o tem pisno obvestite v roku 15 dni po prejemu blaga. V tem primeru morate najpozneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti. Dober spletni trgovec bo brez odlašanja vzel nazaj izdelke, ki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Naročenega blaga pa ne morete vrniti v naslednjih primerih:

- če ste že odprli varnostni pečat ali odpakirali izdelek iz originalne embalaže, na primer pri avdio- in videoposnetkih, knjigah ter računalniških programih;

- če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij;

- če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primeriz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik, uporabljen CD-medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana ...). 

Vaš prispevek