Zanimivosti

Oglas Monsters (Pošasti) vzbudil pozornost svetovne javnosti

K.Š.
26. 9. 2012, 17.12
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Kampanja finske neprofitne organizacije “Fragile Childhood” z naslovom “Monsters”, ki je bila v sodelovanju s slovensko produkcijsko hišo Studio Arkadena posneta v Sloveniji, je sprožila izjemen odziv v svetovni javnosti.

Oglas si je do danes na družabnem omrežju YouTube prislužilže več kot 1.600.000 ogledov, prispevek pa so pripravili tudi na CNN-u.Oglas, ki so ga za finski trg zasnovali v helsinški agenciji EURO RSCG za organizacijo Fragile Childhood (Krhkootroštvo), prikaže psihološko nasilje, ki jih otroci utrpijo zaradi prekomernega pitja staršev.
V oglasu so staršiskozi oči otrok prikazani kot grozljive pošasti. Otroci stari od 4-10 let so namreč v eni od finskih raziskav opisali, da jih alkoholizirani starši najbolj spominjajo na pošasti. Na Finskem je statistično vsak četrti otrok žrtev zlorabestaršev zaradi posledic alkohola. K ##IMAGE-14989##sodelovanju pri projektu so ustvarjalci povabili tudi Studio Arkadena, ki je v preteklosti že sodelovala s finskimrežiserjem oglasa, Mikkom Lehtinenom (Sauna@Grillifilms).
Snemanje oglasa z nizkimi finančnimi sredstvi je potekalo v Ljubljani, produkcijsko pa ga je v celoti izpeljala ekipa Studia Arkadena. Prav tako pa so za vse vlogeposkrbeli slovenski igralci in statisti. Za izjemno masko je poskrbela Alenka Nachtigal, za kostum pa MonikaLorber. Masko zajca je naredil Gregor Lorenci. Celotna avtorska ekipa, kot tudi lastniki prostorov, ki so bilinamenjeni snemanju, so za minimalni honorar oz. celo brezplačno ponudili svojo pomoč pri izvedbi oglasa.
Projekt je bil za Studio Arkadeno izjemnega pomena, saj se v Sloveniji zelo hitro lahko poistovetimo sproblematiko alkoholizma v družbi. Stopnja porabe alkohola je namreč v Slovenij celo na višji ravni kot na Finskem, tako da so bili vsi udeleženi, ne samo strokovno temveč tudi osebno, izjemno angažirani k širjenjusporočila oglasa.
Že v nekaj dneh po objavi je kampanja pridobila pozornost medijev, blogov in posameznikov po vsem svetu,ki so se odzvali na močno idejo in sporočilo. Tako si je oglas na YouTube-u do danes nabral že več kot 1.600.000 ogledov, o oglasu pa poročajo številni priznani mediji po Evropi, Avstraliji in ZDA, med drugim tudi CNN.