Zanimivosti

Na obiskovalce kina prežijo ninje!

S.R.
15. 9. 2012, 14.19
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Moteči obiskovalci kina lahko povsem pokvarijo užitek ob ogledu odličnega filma, zato so se jih v kinematografu na Londonskem trgu Leicester lotili malce drugače.

Kino Prince Charles namreč zaposluje ''ninje prostovoljce'', ki nadzirajo obiskovalce kina in po potrebi posredujejo pri tistih najbolj motečih. Ninja je sicer malce pretiran izraz, saj gre le za ljudi v črnih oprijetih oblekah, a vseeno ob pogledu nanje najprej pomislimo na črne bojevnike. Vsekakor pa gre za zelo zanimiv način ohranjanja miru.

T.i. ninje so sicer običajni filmski navdušenci, ki želijo obvarovati filmske predstave, v zameno pa dobijo zastonj vstopnice za ogled filmov. Ko tovrstne ninje vidijo obiskovalce klepetati, uporabljati mobilni telefon, metati pokovko, brcati v sedeže ali kako drugače motiti ostale obiskovalce, se hitro pojavijo pri motečem gledalcu in mu povejo nekaj krepkih o bontonu v kinu.

Abdul Stagg je ene izmed zadnjih žrtev ninj v kinu. Sicer takoj pove, da tudi sam sovraži glasne ljudi v kinu, a je ob začetku filma prejel klic prijatelja in pač menil, da se še lahko izmaže in se oglasi na telefon. Seveda ni pričakoval, da se bosta ob njem kar naenkrat pojavili dve v črno odeti postavi in ga opozorili na neprimerno početje. Abdul je bil sprva kar malce prestrašen, nato pa se mu je vse skupaj zazdelo zabavno. Vsekakor pa se je hitro zavedel, da je tovrsten način opozarjanja na dejstvo, da je motil ostale obiskovalce precej učinkovit. DO konca predstave se tako ni več dotaknil telefona.

Japonske obleke ''zentai''

Ideje se je domislil lastnik podjetja Morphsuits Gregor Lawson, ki mu je bilo dovolj neobzirnih obiskovalcev kinematografov. Njegovo podjetje je sicer znano po oprijetih oblekah ''zentai'' (običajno so izdelane iz najlona in spandeksa), ki pokrijejo celotno telo. Gregor je tako želel preizkusiti, ali lahko s svojimi oblekami reši problem motečih obiskovalcev. Idejo je dobil po fotografijah na Facebook strani podjetja, na katerih se je nekaj ljudi z njegovo oblekami zamaskiralo v ninje.

Čeprav se program na prvi pogled zdi precej absurden, pa je kljub temu precej smiseln. Problem namreč niso samo moteči obiskovalci, temveč tudi tisti, ki sedijo okoli njih in se običajno ne upajo posredovati. Mala vojska ninj tega problema nima, poleg tega pa nikogar nič ne stane. Vse ninje v kinematografu so namreč prostovoljci. Vsekakor gre za precej domiselno idejo, o kateri bi morda morali razmisliti tudi lastniki drugih kinematografov po svetu.